پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119065
خسارت 10 ميليارد ريالي به بخش کشاورزي در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/07/08 07:56:23
نمایش : 1129
معاون فرماندار شهرستان فارسان در نشست مديريت بحران شهرستان فارسان ازخسارت۱۰ميلياد ريالي به بخش كشاورزي براثرخشكسالي دراين شهرستان خبرداد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرداس طاهري افزود: به منظور كمك به مردم شهرستان به افرادي كه در اثرحوادث منازل آنان دچار خسارت شده اند در روستاها مبلغ ۳۰ ميليون ريال و درشهرها مبلغ ۴۰ ميليون ريال تسهيلات از طرف بنياد مسكن پرداخت ميشود.

وي با اشاره به فصل كوچ عشاير از كوچ ۳۰ درصدي عشاير به مناطق قشلاق در شهرستان خبر داد و خواستار نظارت بر كوچ آنان توسط امورعشاير شهرستان شد.
وي در ادامه  از برگزاري مانور و كارگاه آموزشي در هفته ايمني در شهرستان با كمك دستگاههاي عضو ستاد نيز خبر داد.

وي با اشاره به آغاز فصل پاييز و لزوم آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي جهت مديريت بحران‌هاي احتمالي اظهار داشت: مي‌بايست از آبگرفتگي‌هاي سال‌هاي پيش تجربيات لازم را کسب کرده و جهت جلوگيري از آن وقايع تدابير ويژه‌اي را به ‌کار بست.

وي تصريح کرد: شهرداران و دهياران بايد به نقاط حادثه خيز خود نگاه ويژه‌اي داشته باشند و جهت کاهش حوادث احتمالي بايد برنامه ريزي دقيقي صورت بگيرد.

طاهري شهرداري‌ها و ادارات آبفا را دو رکن اساسي در کنترل آبگرفتگي معابر شهري عنوان کرده و اعلام داشت: شهرداري‌ها بايد تمامي کانالهاي رو باز و ادارات آبفا نيز شبکه‌هاي فاضلاب را پاکسازي و لايروبي کنند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html